A székhelyszolgáltatás kötelezettségei.

székhelyszolgáltatás

székhelyszolgáltatás

A székhelyszolgáltató, melyet megtalál a topcegalapitas.info weboldalon, köteles tételes és naprakész iratjegyzéket és ingóságra vonatkozó jegyzéket vezetni azon iratokról és ingóságokról, amelyeket a székhelyszolgáltatási szerződés alapján tart magánál. A székhelyszolgáltatás megszűnésekor a székhelyszolgáltató köteles a nála lévő iratokat és az ingóságokat az azokra vonatkozó jegyzékkel együtt a cégnek átadni. A székhelyszolgáltató köteles gondoskodni a cégnek címzett küldemények átvételéről és ennek tényéről egy munkanapon belül értesítenie kell a céget. E körben nincs helye a küldemények székhelyszolgáltató általi továbbküldésének és átirányításának. A cég az adózás rendjéről szóló törvény szerint köteles az állami adóhatóságnak bejelenteni a székhelyszolgáltatásra vonatkozó adatokat. A gyakorlatban, azonban előfordulnak olyan esetek, ahol a cég azzal bízza meg a székhelyszolgáltatót, hogy biztosítson számára székhelyet, ugyanakkor ingatlan használatot is a székhelyen, azaz a cég alkalomadtán használja az ingatlan egy részét például tárgyalásokra.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>